De goedkoopste horecacursussen van Nederland!

CURSUS GASTVRIJHEID

Thuiscursus Gastvrijheid

Een tevreden gast zorgt voor mond-tot-mond reclame; de beste reclame die een bedrijf zich maar kan wensen! In de Cursus Gastvrijheid wordt aan de hand van praktische voorbeelden en oefeningen eenvoudig uitgelegd hoe uw medewerkers gastgerichter kunnen worden. Met onze praktijkgerichte insteek behalen de cursisten in korte tijd het Certificaat Gastvrijheid.

Doel Cursus Gastvrijheid

Het doel van de Cursus Gastvrijheid is dat de cursisten zich bewust worden van hun houding en gedrag en wat de gevolgen daarvan zijn in het gastcontact. Ook leren wij de cursisten om beter met uw gasten te communiceren. Wij zorgen er met de Cursus Gastvrijheid voor dat personeel de zo gewenste beroepspassie uitstraalt!

Doelgroep Cursus Gastvrijheid

Voor alle medewerkers die contact hebben met gasten/klanten in hotels, restaurants, cafés, catering, zorginstellingen, sportkantines en andere branches waar gastvrijheid een grote rol speelt.

Vooropleiding

Er is geen vooropleiding vereist.

Inhoud Cursus

• wat is gastvrijheid?
• wat is gastgericht handelen?
• de Gastvrijheidsformule
• omzetgericht bedienen
• non-verbale communicatie (houding)
• inleven in en anticiperen op de gast / klant
• klachtenbehandeling en probleemoplossing
• omgaan met lastige gasten / klanten

Gastvrijheid Certificaat

Als schriftelijke cursist ontvangt u het Certificaat van Deelname wanneer u de huiswerklessen en de meerkeuzetoets volledig en succesvol heeft afgerond.

 

Kosten   l   Studieduur   l   Incompany